2008/01/15

PABLO SASTRE



HOTEL MAJIKOA (Susa.1984)


Irakurri nuen bere liburu hau urteak eta urteak direla, nik euskerarekin borrokan nengoela oraindik eta liburu pottolo hura!
Hara non irakurtzen nengoela konturatu nintzen hiztegiaren premiarik ez neukala hain ondo jarraitu ahal nuelako.
Bere estilo sinplean, zuzena eta umoretsu edo ironiaz pizka bat baliatzen zen, hori da, behintzat
orain gogoratzen dudan moduan..(irakurri dut oraintxe bere zati bat eta ez dit inpresio oso txarra eman, nahiko gaurkotua dago gaineraz...)
Horrexegatik diot hauxe zen niretzako liburu interesgarria, hara gehiago; idazten zuenak nire adin berberakoa ,26 urte! eta horrek harritu ninduen, berak ere euskaldunberria zen eta!
Gaineraz euskera ikasterakoan ere, ez zaude liburu mardulak edo politikoak irakurtzeko umorean, en fin, uste dut gaurko gazteek ere horrela pentzatzen dute eta agian, nire blog honekin zerbait irakurtzera animatzen dira, ez ba da baina gure bloggak.
Espero dut inoiz: gogoak, denbora eta "umorea"izatekotan, horrela edo "antzekoa "idaztea..Amets bat da, ba dakit. Agur eta datorren arte!

No hay comentarios: