2007/10/02

Lehorreko paterak

Hau da irakurri dudan azkenengo liburua.Lehenengo kapituluak orain duela urte batzuk Senegalera egin nuen bidaia gogora ekarri zidan.Hor ikusi nuen pobrezia eta miseriak hunkitu ninduten eta Afrikako makina bat gizon eta emakumeen migratzeko nahia eta beharra primeran ulertu nuen.
Liburuak patereetan Europara lan bila aberastuko direlakoan etortzen diren etorkinetaz datza.Baina hau ez da Ahmeden ametsa.Berak badu beste zereginik, oso desberdina:bere arreba Jezabel aurkitzea.
"Lehoreko mundua" itsasoa patera batean zeharkatzea bain arriskutsuagoa bilakatuko da.
Ahmed eta bere lagunak Algeciras, Madril, Barakaldo eta Bilbora joango dira Jezabelen arrastroak jarraituz.
Nobela oso errealista da eta etorkinen munduarekin lotuta dauden negozio zikinak kontatzen ditu.
Gaia interesgarria iruditu arren , istorioa ez da nik espero nuen bezain polita izan.
Ondo dago, besterik gabe.

No hay comentarios: